?

Log in

No account? Create an account

Next Entry

introducing, introductions

 Well, i guess i should post something on this blog now. My sister, http://cordeliasmarz.livejournal.com (yeah i just found her on here) told me to get a live journal and i was just about to when i remember i had created this account for ...some...reason....i had a good reason when i did create it but i has lost me now! Usually my memory is impeccable but this has really out foxed me!

Anyway enough of this trivial nothingness; my name is Hermioe (any pedos out there please don't try and find me with this information because it is quite a ridiculous, unique name so might be easy to, whatever, just don't. i'm feisty) i never remember how to spell 'Hollingbery' which i suppose i should do seeing as its my name, i remember once i was in an exam and they had spelt it in some way on my test paper in which i wasn't quite sure was right and i wasn't sure if i should bring it up with anyone or not seeing as it seemed quite important to me, and yet probably didn't effect my exam very much, and i was so worried about this (yes, i'm a worried folks) that i didn't realise the exam had started and it plagued me through out the test! 

My word, i do go off on a one when i'm given a soap box to stand on! So anyway, introductions.... i'm 16 (yes, legal) and hmmm i find it very hard to describe myself. If someone put a gun to my head and told me to tell them a short summery of myself or they would kill me (extreme i know but stranger things have happen) then my brain would probs be littering the floor after a long-winded explanation of how i do my hair of a morning because i really can't do it! i guess i can say the basics. I'm about 5,10 kinda chubs (but i make it work....jk), i have a fixation with my hair, it needs to be big, ALL THE TIME!! i pretty much have a smokers cough from all the hair spray i use (but lungs fix themselves though right, right?), my style kind of flitters in between styles, taking bits from indie, goth, rocker (ugh what an awful term) and just.....normal.

I'm really into art and i love Japanese mangas and kookie little cartoons! i could never, like, release anything of my own art seeing as i basically only like to copy art of far greater men and women but i'm fairly confident i will be looking at an A/A* come August and i get my art GCSE result (straightens tie) oh yeah! although i'm not so sure about any of my other result (but thats a whole other topic for a whole other post)

i find music very inspiring. I know most people find that but i think that some of the musicians and artists i've heard and experienced live have really made me the person i am today. My Chemical Romance were the first band that really gave me passion for life and living (sounds the same but are really different). i went through a bit of a rough patch when i was 12/13 (yeah i was an early bloomer) and their music really helped me through it. Muse are the other band that really were special for me, inspiring me with writing, art and just who i am.

This is getting a little heavy so i'm going to finish here and just say that this was just a little insight into my quite confusing thoughts (yeah i'm not just doing that whole "oh i'm so kooky and crazy my mind is so random lol lol lol" thing some people have going on, i really do have some problems i'm loathed to really go into and my mind really is an awful place to be some times, but other times its fiippin' fantastic :] ) and i hope this has been a little bit interesting! i'll go into everything in more details in other posts but for now;

HELLO LIVE JOURNAL!!! LET'S BE FRIENDS!!


xxx

Comments

( 13 comments — Leave a comment )
cordeliasmarz
Jul. 8th, 2010 01:29 am (UTC)
Photobucket

Hi-hi

I know I already like discussed this post with you on Facebook baby but I wanted to add to this baron wasteland here to make you feel wanted

A TEENAGE WASTELAND
HO-YEAH
IT'S ALL TEEEEENAGEEE WASTE-LAND!

Um.... where am I?

You are amazing.

Like you even need telling.

But I will.

Tell you I mean.

Photobucket

.....

BYE BYE BFF

Photobucket
cordeliasmarz
Jul. 8th, 2010 01:30 am (UTC)
BTW the "BFF" was necessary; people need to see how square I am in comparison to you to make you look cool in front of your buddies
teetersslow
Jul. 8th, 2010 02:10 am (UTC)
the "baron wasteland" comment filled me with my usual rage that comes from u stepping out of line!!
yeah ok cool cheers i guess!!
the gif porn is nice though
cordeliasmarz
Jul. 8th, 2010 02:19 am (UTC)
Was this you?

Photobucket

Choking on my sweet, sweet candour
teetersslow
Jul. 8th, 2010 02:42 am (UTC)
no i was sticking pins in my voodoo doll of u, laughing at ur imaginary pain!!!
cordeliasmarz
Jul. 8th, 2010 02:52 am (UTC)
Photobucket
teetersslow
Jul. 8th, 2010 11:08 am (UTC)
...
cordeliasmarz
Jul. 8th, 2010 05:12 pm (UTC)
TEENAGE WASTELAND
OH YEAH
S'ALL TEENAGE WASTELAND

HOLY FRICK I just noticed the similarities between these two gifs and they're next to each other in my folder!!

Photobucket

Photobucket
teetersslow
Jul. 8th, 2010 09:00 pm (UTC)
nooooo y would u do that?!?!? i hate how the show kind of forces the pj/tl so that if they decide to make it happen peeps wont be all WTF!!!

this however is not forced:
Photobucket


cordeliasmarz
Jul. 8th, 2010 10:14 pm (UTC)
HAAHAHHA yeah
And I do that because it is a SIMPLE OBSERVATION

Aslo (HAHAHHA TYPO OF KINGS - can we watch Epic Movie soon?) why u no reply to our other conversation?

Photobucket
teetersslow
Jul. 9th, 2010 09:54 pm (UTC)
yeah but it makes me all mad!
haha yeah we defo shud!!
what didn't i? i swear i did!! btw that dw ep was good but DT was such a whiney bisnich in that scene!!!
http://i797.photobucket.com/albums/yy254/hermi1/3148roz.gif
teetersslow
Jul. 9th, 2010 09:56 pm (UTC)
damn i don't get this yet lol *
Photobucket
cordeliasmarz
Jul. 9th, 2010 11:29 pm (UTC)
Yeah well I think it was meant to show he had human emotions
But that wasn't very well-proven if he was too emotional...

But it'd be a lot to take in if you loved your life then you had to give it all up to be someone completely different and leave the woman you loved!

And d'aww yo gif fail is endearing

Photobucket
( 13 comments — Leave a comment )